Brunare än Anders och nöjd så det räcker för hela sommaren.

"Tjena kompis"och "hejdå kompis" är något jag börjat säga till bilarna jag kör om allternativt blir omkörd av.
Alla är mina kompisar.
Och jag hoppas att de en dag ska höra när jag hälsar,
eller kanske helt enkelt lotsas att de hör eftersom de läst min blogg.
Vem vet?
NI VET!
I helgen har jag viilat.
I fredags var det tvspel som gällde.
jag vann.
I lördags var jag på teater där min broder deltog och tog varje chans att slänga sig i leran i regnet(han kanske är lik mig trotts allt).
Efter teaterns så kom Anders och vi bestämde oss för att dra raka vägen till Östersund på husfest hos Malin och Robin.
Det var astrevligt (och jag börjar undra om Anders tycker om Robin mer än mig)(TACK).
Sedan myste vi med frukost på stan idag.
Och nu är jag hemma i soffan.
Min vila tog just slut och jag måste byta om för lite fotbollsträning!
ps. Saknar min vän Oscar (slynan) Landström. Därför jag tog en bild med det fina svarta tejparmbandet han gjorde mig när jag hade det som jobbigast. Snyggt. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0