Ensam vargen Jens. Min bror.

Jens gör nu inget annat om dagarna än att umgås och spelar teater.
Förutom just idag när han har haft en ledig dag och sov än när jag kom hem ifrån jobbet(stolt).
Så han är inte så mycket en ensam varg direkt.
Mer förr.
Han har alltid levt sin egen lilla bubbla.
Detta gjorde att jag idag (i detta nu),
belv så nervös av att brorsan kom med en polare och skulle kolla film att jag vågade inte ens gå in i vardagsrummet och kolla vem hans vän va.
Det som nu tär på mig.. Är att jag är en så nyfiken människa att jag inget hellre vill än att veta vem det är.
Jag exploderar snart.
Hoppas jag kan hålla mig så uppblåst nyfiken tills i morgon när jag ska fråga vem som varit på besök så att jag inte försöker komma på en ursäkt klockan 12 inatt till att finna vägen till vårt vardagsrum.
SPÄNNANDE.
Uppföljning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0