Hår Hår Hår

Mamma svär åt håret hon måste borsta trotts att jag är 21 år gammal (fuck?!?!? 21, min sista födelsedag ska ju vara 22 och sedan ska jag stanna där för alltid... JAG HAR BARA EN FÖDELSEDAG KVAR!)..
Jag tänkte ju en tanke om att färga det lite i morgon dessutom om carro finner tid...
Men då insåg jag att jag ska nog behandla mitt hår väl innan..
Så just nu sitter jag med ett ton balsam i håret och försöker vårda det väl!
Just nu anar jag att jag ser ut som en klump med en smörklump på huvudet(ser ni också bilden framför er)..
Hoppas Carro inte skäms över mitt tappra försök till ett fint hår.
Det är för att du och min mor ska bli stolt!
Så Carro.. snälla.. säg att du är stolt?
För övrigt bestämde jag mig för att painta bilden jag såg framför mig,
för er utan fantasi som inte kunde se bilden själva!
Vad tycks?
Het va?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0