Himlen faller

Jag sitter här högst upp i huset och kollar ut genom fönstret och ser blixtar dunder och en ensam död kvist på det stackars trädet vi har på gården.
Jag kan inte låta bli att fundera....
Vem tar blixten först?
Jag är lite elakare än kvisten så kanske mig...
Men kvisten är ju ändå så ensam så varför inte ge honom en omgång?
Jag ser just nu endast framför mig att kvisten får ett lite bränt huvud..
och ser mig få blixten i huvudet och sedan står mitt hår rakt upp,
och när jag väl insett att jag överlevt blixten så skrattar jag som einstein eller någon annan galen typ.
Försökte även knäppa kort på den stackars kvisten där ute..
Men han kämpade med att gömma sig tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0