Jag och farbror blå, vi är tighta som få.

Idag när jag tog min dagliga biltur ifrån jobbet så hade jag den lyckan att alla tre mil få en polisbil efter mig:)
Det ännu roligare va att sista milen hade jag dessutom två fina polisbilar bakom mig.
Jag började nästan tro att jag hade dödat någon och att de diskret försökte spionera på mig.
Eller att jag var med i ett projekt som gick ut på att jaga mig så att alla mina ailien vänner kom fram.
Många tankar hann sprida sig i mitt huvud.
En elev pratade idag om att jag var en snorkråka så jag undrade..
"tänk om jag misstagit mig för att vara människa,
jag anar att det är olagligt för snorkråkor att köra bil"
bildbeskrivning: Två vinkande poliser (ja, de glömde att styra en stund).
KOMPISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0