Kan någon skicka iväg mig med posten! Typ till Kina.

Jag har sådan Ågren idag.
Jag vet lite varför och lite inte varför.
För en gångs skull tror jag mig inte ha gjort något så galet dumt på viskan.
Inte som att försöka gå igenom ett staket som för mig är helt osynligt men inte för någon annan.
Inte ramlade jag utför slänten och bröt örat när jag kissade,
och inte strulade jag med tre killar heller.
Äh, vore rätt häligt att bli ivägskickad till ett annat land(bara Anders följer med) och sola och gömma mig för omvärlden.
Vem vet vilka höga berg jag och Anders skulle bestiga,
vilken pyramid vi ska stå på toppen av och pussas,
eller hur många toaletter jag skulle hinna kissa i?

Kommentarer
Postat av: Åsa Vedlund

Goddag! vad intressant dina poster verkar. kommer med all säkerhet läsa din blogg lite mer! :p Hoppas du har en bra helg :p

2011-06-29 @ 17:08:50
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0