Polis polis potatisgris! Ja hurrunini, pol...

img_6503 (MMS)

Polis polis potatisgris! Ja hurrunini, polisen har något i örningen.. Lite tjatigt om det här med potatisgrisarna som är efter mig.. Men idag på Ica kom en av potatisgrisarna efter mig på Ica. När jag var vid pastan var hon också vid pastan. När jag var vid mjölken skulle hon försöka få plats i samma kyl, och när jag skulle köpa en sallad så skulle hon ha samma sallad. Det hela blev så pinsamt och jobbigt och jag kom just på att jag vist inte hade något körkort med mig till Ica så jag sprang till kassan och skyndade hem inan hon kunde se att körkortet var glömt hemma. Det hela med att ha polisen efter sig (inte för att jag gjort något olagligt utan förmodligen bara för att jag ser galet snygg ut) är lika knasigt som att mamma tycker att man inte kan heta Kurt och fylla 40.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0