Polisen hittade mig igen

Även idag spionerde polisen på mig..
I en mer civil form.
En av Ånges Poliser var med och badade idag på simmskoleavslutningen.
Jajemensan,
så var det.
Jag undrar verkligen varför de är ute efter mig?
1. Min sociala sida på förmiddagarna sägs kunna gämföras med någon hög person.
Jag har hört att det är mycket knark i Ånge numera efter att jag flyttade härifrån och inte kunda styra upp här längre.
2. Min humor är den bästa.
De kanske helt enkelt bara vill ha min humor för sig själva?
3. De behöver nya mordärnare uniformer.
Alla vet ju vem som kan sy coolast i stan.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Någon mer spännande person som var med på dagens simskoleavslutning var Takida Robert.
Jag såg när honom redan utanför fönstret på simhallen och funderade...
Vad är det där för viktigpetter som går så coolt och använder solbriller när det nästan regnar ute.
Förstog såklart när jag såg vem det var att Robert bara ville skydda sig och vara lite osynlig ifrån alla fans i sina hemtrakter.
Så Robert,
om du någonsin läser min blogg.
Det är okej.
Du får ha solglasögon på dig när det regnar.
Bara du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0