Ursäkta missad uppföljning

Jo det var ju så att min bror hade en mysitsk vän här häromdagen.
Han är än ganska mystisk för mig,
men jag behöver inte explodera för jag vet lagomt mycket för att inte vara rädd.
Han säger Mamman istället för Mamma.
All info jag behövde.
I övrigt så har jag talas vid med min kommande arbetskolega.
Hon är trevlig.
Jag skrev diplom.
Dom är fina.
Jag badade.
För det gör jag aldrig annars.
Och nu har jag kvallitetstid vid datorn.
Och ska snart ha kvallitetstid med mina nya skor.
Yeah Yeah.
Bildbeskrivning:
jag har just sprängt min tårta som jag gjorde när jag ansåg att jag förtjänade två födelsedagar per år.
Därmed röken och min galna blick.
Mohahahhaa
ps. Jag såg inte av polisen idag.. de måste ha hittat ett diskretare sätt att spionera på mig? ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0