Jag har en massa att göra idag.. 1.städa s...

img_1266 (MMS)

Jag har en massa att göra idag.. 1.städa så fint att mamma inte klagar när hon kommer för att hämta mig.(en i stort sätt omöjlig uppgift eftersom alla barn har mammor eller något som liknar för att det är meningen att de ska ha någon som gnäller på dem). 2. Jag ska flyttpacka. Massor med kläder, viktiga papper och läxor som jag skulle varit klar med för länge sedan om jag hade ägt en dator. 3. Få tid till att köpa födelsedagspresent åt min man ( han gav mig världens finaste tröja, fint men jobbigt, nu måste ja jag ge honom något världens finaste också.. TYPISKT).  Vad för jag istället för att göra allt jag borde? Jo jag tar snygga bilder på mig och Mimmi pigg här i bakgrunden. Tur att Mimmi pigg är fotogenisk i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0