Man eller Kvinna?

Jag har gymmat idag med min kära vän Felix.
Det var ett tungt mag och ryggpass och jag känner redan att mina magmuskler växt och blivit asstarka.
Jag ansåg att jag var tvungen att kolla upp detta i spegeln också och stod vid spegeln och spände magmusklerna mina.
De såg starka ut!
Dock kom min sambo Erika in just i denna stund och ser ytterst chockad ut över vad jag håller på med.
Just då frågade jag mig själv,
Mia, är inte du tjej?
För att göra det mindre genant så skriver jag det här och lotsas som om jag tycker att det var coolt att jag spände musklerna i spegeln, men det mitt huvud vet och försöker berätta egentligen, är att jag tyckte att detta var väldigt genant. Men att jag skäms för saker skriver jag inte om här. Jag är för cool för det.
Ps. Carro, du gästskriver ibland vilket jag anser är en nog stor ära, så din fina kommentar får inget Carro är bäst inlägg. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0