räkan kör lite kvällspoesi

 

Vem är mia?

Refererar jag från tidigare dikter skulle jag säga att hon är en tia

Men så tänkte jag igen på denna underbara person

och det råkar ju vara så att hon är en miljon

Snart kommer hon hit och hälsar på mig i svallet

då ska hon självklart också bli snygg i barret

Efter det så får jag försöka överleva utan henne på juldan

det är ungefär lika konstigt som jul utan en julgran...

Knasigt att inte äta julmat dagen efter mittis med mias släkt

hur ska dom klara sig utan våran bakisandedräkt?

Men efter det får jag min belöning

nyår som firas med min allra bästate sköning

Då ska vi dricka vin tills mia säger att ”nu ska carro dricka vatten”

efter det ska vi parta hela natten!

Har vi tur kanske vi får leka lite handmodell

om vi inte blir uppehållen av puckon från israel

du vet dom som sa "mia that's a boys name"

vi skulle ha svarat med att "handmodels never speaks to boys that lame"


BÄSTA BILDEN EVER

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, carrofin! Jag missade helt att du hade skrivit detta inlägg! Så vackert! Och jag måste erkänna att det inte känns helt lätt att vara utan dig vid jul heller!

2011-11-22 @ 12:24:41
URL: http://miajunnogelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0