Vem gjorde jag så arg att jag förtjänade ett glas rött över mig?

Nu har jag ingen aning om vad som hände förra helgen med min klänning.
Men det ser ut som om någon hällt ett glas rödvin över mig.
Och det var min lilla my klänning samt min planerade julklänning..
hur jag kunde tro att klänningen skulle vara så hel att jag skulle kunna ha den på julafton efter en maskerad på SCoTT har jag ingen aning om..
Men igår när jag insåg att klänningen var så paj att den inte går att visa sig i på jul blev jag så sur att jag beställde TVÅ ny julklänningar.
Helt rätt tycker jag.
Vem tusan vet vad jag kan lyckats utsätta dem för?
Så nu i helgen blir det att utsätta den trasiga klänningen för ännu mer galna upptåg!
Rätt åt den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0