Hos Carro Barro Bus

Jag sitter här och biter ihop för att orka lyfta händerna till tangentbordet och jag tror ni anar att jag gjort det trotts att det är det omöjliga...
Ja,
jag har tränat frivilligt före klockan 10 på morgonen och mina armar byggde inga muskler, de tappade alla.
Daller, Daller, Daller, Daller
Nu samlar jag kraft och tid genom att gömma mig hos Caroline,
ska orka styra ratten hemåt ånge och köra intervallträning med min bror.
Jag kommer sova gott inatt.
Dagens Tankar, funderingar och konstateranden:
Jag är så jävla snygg i håret
Idag fick jag och Caroline vår första böter 5 min innan vi nådde bilen
Jag är verkligen snygg i håret
Jag ska snart köra till ånge
Jag ska visa upp mitt snygga hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0