Tappra försök till mindre blekhet

Försöker övertala min pojkvän att ha på sig långärmat och långbyxor på stranden så han inte kommer hem och är för brun i december.
Men han bara fnissar manligt till svar.
såhär blir jag då:
Jag försökte även ta det en annan väg.
Be hans vänner att tvinga honom att ta på sig kläder.
Då skrattar de och ger mig svar som,
ALBINOMIA!
Då blir jag såhär:
Dock så blev Anders lite gnällig när jag sa att jag visat hans sms för mina vänner.
Och jag frågade honom om han läst min blogg på senase och det hade han,
men uppenbarligen inte läst inlägget där jag visat hela världen hans sms.
För då hade han blivit såhär:
Så vi är nog egentligen kvitt.
Men det erkänner jag inte.

Kommentarer
Postat av: Lisa Brandén

Jag måste erkänna att jag smygläser din blogg Mia, men den är så rolig att jag inte kan låta bli. Jag måste säga att det är den bästa bloggen alltså, varför vet jag inte, men det kanske är för att du är så cool! ;)ville bara säga det! hoppas allt är bra med dig:)

2011-11-09 @ 18:01:37
Postat av: Sara Brandén

Måste medge att även jag läser din blogg ;) tycker också den är grym och jag är helt övertygad om att det är för att du är så cool!!

Här i Vemdalen har det förresten snöat typ två millimeter idag, de du!! Ha det bra! :)

2011-11-18 @ 18:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0