räkan kokamig räksson

Nu är rääääkan här igen och gör inbrott, varför?
Nä sån tur har man väl inte men ändå... Idag när jag, räkan, vaknade så kände jag mig så som Mia såg ut efter att hon druckit hockeydrink i bulgarien. Så dåligt har jag bara mått en gång och det var en sommar när min underbara vän mia lånade 20 kronor av hennes pappa för att gå till sin stackars sjuka skaldjursvän med cola...
Idag så suktade inte jag efter cola utan choklad och eftersom mia bor alltför långt ifrån för att fixa marabou digistive till mig så trotsade jag kylans kyla och samlade mod och ork för att gå hela vägen till affärn.. Hela vägen tänkte jag på mia och hur hon räddade min dag då.. Idag fick jag rädda min egen dag.

Det hade dock varit lite trevligare om mia bott på fjälltoppen här ovanför, tagit på sig skidorna och svischat ner. För hennes sällskap hade, hör och häpna, varit mycket bättre än alla choklader i världen.

Kommentarer
Postat av: mia

Hurru räääkan!

Vi ses inom två veckor:D:D

2011-10-09 @ 22:48:33
URL: http://miajunnogelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0