HEJ LATMASKEN LEVER

Jag har latat ihop mig ordentligt senaste dagarna (jag har varit megasjuk också) och känner idag att det är dags att ta tag i livet. Det får så lov att bli hårdträning måndag-fredag den här veckan så jag kan få slöa, åka skidor och dricka öl med gott samvete till helgen!

Jag är SÅ taggad på skidåkningen till helgen och hoppas verkligen att mitt knä kommer jobba med mig och att mina fötter inte kommer dö i pjäxorna första ovana åken för den här säsongen ska bli bättre än någonsin.. och det är galet att den börjar på fredag.

Nu ska jag dricka min energidryck och sedan påbörja denna fina träningsvecka.
Håll era tummar för mig till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0