Äggmacka Äggmacka Äggmacka

Det går superbra med min Detox..
Jag är lite stolt över mig själv som nu klarat av 4 dagen!
Sötsug och hunger finns knappt alls.
Men jäklar vad gött det hade varit med en fin äggmacka.
Jag har valt att jag ska köra detta i 5 dagar eftersom det är första gången...
Så på lördag morgon ska jag förhoppningsvis få i mig en äggmacka,
den kommer sitta fint!
I måndags var dock en tung dag,
när mina kära vänner satt med pizza och jag satt där hungrig med min stackars frukt.
På tisdagen när mamma bjöd de på tårta så var suget borda..
möjligt att det kan vara eftersom frukt är ganska sött så man slapp sötsug.
Och nu,
efter fjärde dagen är allt jag är sugen på en stackars äggmacka!
Ska jag vara helt ärligf så tvivlade jag på mig själv i söndags natt när jag skrev inlägget,
men nu jäklar har jag klarat dagarna bättre än jag trodde..
Nu ska jag bara klara fredagen innan jag säger för mycket..
men det ser ljust ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0