Detox.. Bra eller dåligt?

Jag vill tro att man ska testa allt innan man dör,
och jag känner att det är dags för bättre matvanor.
Därför har jag bestämt mig för att testa på detox (ja, en typ av fasta).
Det har ingenting med viktminskning att göra..
Jag vill bara att jag och min stackars kropp och mage ska må bättre.
Har haft mycket ont i magen och huvudet senaste tiden utan att veta varför,
så vad tusan kan jag förlora på att testa detta?
Jag kommer köra en frukt detox vilket innebär att jag bara kommer leva på frukt som fast föda.
Det tycker inte jag är helt fy och skam.
Om en vecka ska jag börja äta som vanligt igen,
ha mer energi,
och slippa magknip och huvudvärk.
Låter bra?
JA!
Har just avbokat alla veckans pass eftersom man inte kan köra tung träning under en detox eftersom man inte får i sig tillräckligt med energi och näring för detta.
Men lätt träning kommer fortfarande att ske.
Man kan läsa om detta här!
 
 
Jag lovar att inte dö under veckan,
men önska mig lycka till eftersom jag älskar mat!
ps. det är okej att kalla mig dum i huvudet,
men jag tror på detta. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0