Ready when you are

Jag vill träna...
och jag vill göra det nu (ja jag ör medveten om vad klockan är)..
Jag väntar på att hostan ska ge med sig..
och så fort den gör det ska jag rusa på gymet. 
Min detox vecka gick förövrigt bra...
Veckan efter var jag fruktansvärt onyttig och sjuk men tränade dock en hel del ändå.
Men nu vill jag träna på riktigt igen.
När jag är hemma!
Blir alldeles höstdeprimerad av att  vara sjuk och inte få träna..
Men det är möjligt att det är bra att jag hade en göra INGENTING dag idag efter att ha varit bokad 8-03.00 varje dag i en vecka..
 
Jag var i Orsa förra veckan..
Igen. Och jag saknar det redan.. Igen.
Jäklar vad fint man har det där,
umgås med massa fantastiska människor som längtar efter snö lika mycket som mig.
Man råkar alltid dricka öl någon dag för mycket när man är där,
så det är möjligt att det är bra att jag inte bor där längre.
Hoppas dock på att hinna hälsa på Erika en gång till innan säsongen börjar.
Hoppas!
Har ju fått jobb nu så man vet ju inte hur ledig man kommer vara framöver.
 
Då fick jag ur mig några onödiga goda ord igen och ska nu satsa på den kurerande sömnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0