Blogg hit och blogg dit

My love somnar alltid på 3 sekunder om kvällarna,
för mig kanske det tar 3 minuter.
Under dessa 2 minuter och 57 sekunder brukar jag hinna klura på hur mycket kul jag skulle kunna skriva i min blogg om jag la manken till igen.
Dagen efter har jag glömt det.
Typiskt!
 
Hinner jag så tycker jag att bloggandet är kul,
inte för att någon läser idag utan för att jag vill läsa det själv om ett år och fnissar åt mina roliga åsikter och så kallade kloka ord.
 
Eller att flera år senare hitta såhär rockiga(bajsnödiga) bilder i mitt gamla arkiv:
 
Nu ska jag återgå till mitt vanliga filosofande,
choklad och chipsätande.
Hemma själv en lördagskväll urartar lätt....
 
Hörs snart om jag kommer på något vettigt ovettigt att säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0