Hej Lisa Bästa Brandén!

Jag uppmärksammade idag av en slumt din kommentar,
och den var så fin att det är inte mer än rätt att jag skriver ett hedersinlägg till dig (bror din har fått för många för länge sedan och fortfarande inte skrivit ett enda ens försök till en fin kommentar).
Och eftersom en bild säger mer än 1000 ord och klockan är mitt i natten och min kreativa sida visar sig som bäst nu så har jag valt målat en bild på oss i rastaflätor bara för att demonstrera hur coola vi skulle kunna se ut om vi hade det!
Vi är snygga,
vi är coola
och vi är roliga!
Hoppas du blir glad och rörd!
Och att din bror inser att han måste komma hem innan vi bestämmer oss för att skaffa rastaflätor på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0