Hej Sara Bästa Brandén!

Här ska vi vara rättvisa!

För båda systrarna Brandén är lika coola!

Speciellt när de båda ger mig lika fina kommentarer.

Om det inte är uppenbart så är det inte bara Anders jag tycker om,

utan jag tycker om hans systrar och familj ganska mycket också!

Dock kanske jag inte är lika kär i er andra som i Anders.

Vilket också är ganska uppenbart skulle jag tro.

hehe.

Sara har idag även gett mig underbara nyheter om ett snöfall på 2 mm i Vemdalen.

Dessutom kom idag beslutet om att våra utbildningar kommer gå av stapeln på Vemdalsskalet.

Så mycket bättre dag än såhår kan jag inte förvänta mig!

Jag avslutar detta vackra inlägg med en härlig bild jag ritat på hur det hade sett ut om jag och Sara skulle vara ute och åka båt i rastaflätor tillsammans:


Kommentarer
Postat av: carro

jag är inte syskon med anders men råkad också tycka att du är bäst! den coolast ballaste snällaste härligaste jag känner.. och ja, det var alla bra adjektiv jag kan...

2011-11-21 @ 01:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0